poniedziałek, 16 marca 2015

Żel z isany

Hej 
Czy u was też  taka piękna pogoda tak jak u Mnie ? Jak jest taka cudowna pogoda to chce się żyć i wstawać .Właśnie posprzątałam wróciłam z praktyk i ze sklepu i postanowiłam że napisze coś ponieważ  dawno nie tu nie pisałam .U mnie przygotowania do ślubu idą w dobrą stronę jutro idę dowiedzieć się w sprawie nauk przedślubnych ,najważniejsze rzeczy już mam więc teraz takie duperele oby do sierpnia .

Teraz już przechodzę do tematu oczywiście mowa tu o tanim żelu do ciała z Isany .


Polubiłam ten żel za zapach i  to że robi fajną piane w wannie i oczywiście za o innego za cene en 2,50zł .
Jak dla mnie żel ma dla mnie spędzać podstawową funkcją mycia naszego ciała , cała seria Isany jest fajna  wszystkie przetestuje,a tym bardziej że idzie wiosna i warto je spróbować .
Miałyście może jakieś żele z Isany ??

8 komentarzy: